MLM

Analytici, obchod, přímý prodej , zejména multi-level marketing (MLM), je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví. Tento trend bude pokračovat ještě nejméně několik let.Navzdory skutečnosti, že svět má více než 200 letou tradici (první výrobek byl distribuován 
v oblasti přímého prodeje v roce 1768).Každým rokem přichází do naší země  klienti pomocí tohoto systému nákupu. A není divu! Multi-level marketing je obchod nových příležitostí, práce pro každého, kdo oceňuje svobodu nezávislosti, chce rozvíjet jejich osobostí a chce být úspěšný. Zde, nikdo se neptá, jak jste starý, co máte za vzdělání, pracovní zkušenosti, rodinné plány, počet dětí a zda budete vždy k dispozici společnosti. Je také důležité, zda umíte prodávat natolik, že budete používat produkty, doporučovat je svým přátelům -. Vaše doporučení je najlepšia technika ​​prodeje v oblasti přímého prodeje také svým zákazníkům. 

 Pokud jde o doručení finálního produktu zákazníkovi, existují tři způsoby:

  • Maloobchodní tržby . Každý z nás se musí vyrovnat s tím. Odehrává se v obchodě s potravinami, supermarket nebo společenská místnost. Jdeme do obchodu a nákupujeme.
  • PŘÍMÝ PRODEJ . Obvykle (ale ne vždy) se vztahuje na pojištění, kuchyňské spotřebiče, vysavače. Prodej probíhá převážně u zákazníka doma po prezentaci výrobků. Použití této formy práce, které stále potřebují prodat, aby měli peníze
  • Multi-Level Marketing . Nesmí být zaměňována s dvěma prvními, což je častý případ. Zde nemusíte prodávat  a začít vydělávat peníze. Můžete vytvořit skupinu lidí, kteří chtěli používat výrobky za nižší ceny.

 

Multi-level marketing lze zjednodušeně definovat jako proces pohybu výrobků nebo služeb od výrobce ke konečnému spotřebiteli prostřednictvím sítě nezávislých zástupců (distributory). Všechny organizace založené na principech multi-level marketing distribuční kanál má krátkou definici "výrobce - Zástupce - zákazník".

Možná, že důvodem je to, že téměř všechny společnosti působící v tomto systému patří do Asociace přímého prodeje. Definice přímého prodeje, který jsem našel na oficiálních stránkách PSSB:

 

"Přímý prodej je nabízet zboží a služby přímo spotřebitelům na základě individuálních kontaktů, obvykle v domácnosti klienta, místa výkonu práce, nebo na jiných místech, kromě pravidelných maloobchodních prodejen. Je to forma maloobchodních tržeb v obchodech. Přímý prodej vyžaduje osobní prezentaci výrobku a poskytnout vysvětlení "